שתפו

8 סיבות למה כל בעל עסק צריך אתר

8 סיבות למה כל בעל עסק צריך אתר – “אני לא צריך אתר, אני מופיע ברשתות החברתיות” הרבה בעלי עסקים משתמשים במשפט הזה כאשר שואלים אותם אם יש להם אתר אינטרנט, צורת חשיבה זו הינה טעות ופגיעה ישירה באפשרות צמיחה של העסק, על אחת כמה וכמה כאשר כמות האתרים של בעלי מקצועות מכל הסוגים הולכת וגדלה וקרוב לוודאי שגם למתחרים שלך יש אתר ממיר.

1. בעל עסק שיש בבעלותו אתר משדר אמינות רבה יותר

רוב הגולשים מחפשים לפני רכישה או פניה לבעל העסק מידע אודות העסק, הדרך הפשוטה והנגישה ביותר עבורם היא ביצוע חיפוש מהיר של אתר אינטרנט , הם ירצו לראות מהי התדמית של העסק, לראות האם העסק משדר אמינות, המלצות ועוד.  אתר אינטרנט אשר מאופיין נכון ומעוצב בהתאם, נותן לגולש וודאות שמדובר בעסק אמין שניתן לסמוך עליו . מנגד, גולשים אשר מחפשים עסק מסוים ולא מוצאים מידע עדכני ותדמיתי יתקשו לסמוך עליו וימשיכו לחפש אודות המתחרים.

2. אתר אינטרנט הוא המקום לחשוף את השירותים בצורה הטובה ביותר.

באמצעות אתר כל בעל עסק יכול להציג את שירותיו/מוצריו בצורה המיטבית ביותר. בין אם מדובר בעו”ד, רופא, מורה ליוגה או הנדימן,  אתר מקצועי ומותאם לצרכים מאפשר לבעל עסק להציג את שירותיו בפירוט מלא ועדכני באמצעות התוכן באתר, מאמרים, תמונות המלצות ועוד. האופציות שניתן להציג באמצעותן באתר הן בלתי נגמרות ויכולות להתאים למגוון רב של צרכים

3. אתר היא דרך מיטבית לשמור על קשר עם הלקוחות

סיבה נוספת למה כל בעל מקצוע צריך אתר בבעלותו היא שבאמצעות האתר ניתן לעדכן על שינוים המתרחשים , ניתן לבצע העברת מסמכים, טפסי יצירת קשר עם שאלות רלוונטיות, ייעול תהליכי עבודה,  עדכון שעות פעילות העסק והנגשת מידע נוסף ומהיר.

 באתרים מקצועיים ניתן לייצא את ההתקשרויות עם הלקוחות השונים ולהשתמש בהם לאחר מכן לצורכי שיווק מכירה ועוד.

4.אתר אינטרנט עובד 24/7

מלבד זה שאנחנו נותנים ללקוח מידע רחב אודות העסק ופעילותו בכל זמן נתון, ניתן לבצע מכירות והזמנות דרך האתר גם בשעות שהעסק הפיזי סגור וכך לא לפספס לקוחות אשר מיקומם הגאוגרפי רחוק מהעסק או כאלה שעמוסים מדי בשביל להגיע לעסק פיזית, כך בעל העסק מייצר לעצמו נתיב הכנס נוסף ומרכזי.

5. הלקוחות מחפשים את העסק שלכם בגוגל

אז נכון הלקוחות הפוטנציאלים שלכם  גם מחפשים ברשתות החברתיות מידע על עסקים, אבל מעל 80 אחוז מהצרכנים מחפשים עסק או רושמים שאלה על מוצר או שירות כלשהו דרך גוגל. חוסר הנוכחות בפלטפורמה מרכזית כל כך עלולה להיות מכרעת עבור רוב העסקים. האפשרות שמישהו ישאל שאלה במנוע חיפוש כמו גוגל ובתזמון מושלם האתר שלכם יופיע עם  כל המידע הרלוונטי ואופציות השירות המתאימות עבור אותו לקוח יקדמו משמעותית את סיכויי סגירת העסקה והרכישה.

קחו דוגמא מעצמכם, כמה פעמים חיפשתם מוצר כלשהו ונפתח עבורכם אתר עם אפשרויות הזמנה נוחות אשר גרמו לכם להזמין בקלות ולהנות מחוויית המשתמש. 

6. נכס דיגיטלי ללא תלות בפלטפורמות השונות.

כאשר העסק שלכם מופיע רק בפייסבוק או באינסטגרם, אתם מושפעים באופן קבוע מהאלגוריתם שלהם, סביר מאוד להניח  שבמצב הנוכחי  זה אכן עובד, אבל באופן תמידי קיים סיכוי לא קטן שהחשיפה תרד באופן משמעותי.. גם אם נכון להיום אתם חזקים בפלטפורמה מסוימת קיים סיכוי שמחר תגיע פלטפורמה אחרת ותטרוף את כל הקלפים.  הרשתות החברתיות הן דינאמיות והרבה פחות יציבות מאשר אתר אינטרנט משלכם ובבעלותכם.  

7.מחזק את המותג שלכם.

כאשר אתם מעוניינים לעשות שינוי תדמיתי או להחליף את צבעי המותג, אתר אינטרנט הוא המקום האידיאלי עבורכם לייצר את השינוי. ברשתות החברתיות ניתן לעלות תמונה, פוסט או סטורי אך זה מאפשר להציג את המותג רק באופן חלקי לעומת אתר אינטרנט שבבעלותכם.

8. אתר בהתאמה אישית

כאשר מפתחים אתר לעסק מסוים, ניתן על ידי תוספים מסוימים או שפת קוד להגיע למגוון רחב של  אפשרויות בהתאמה אישית.

 אם ניקח לדוגמא בעלת עסק בתחום הרפואה- נוכל להגדיר מערכת לקביעת תורים ממוחשבת עבורה , או  לעורך דין שמעונין ליצור בלוג על נושאים משפטים , או לחנות בגדים בה נוכל להציג את המוצרים סינונים שונים כגון מידה, מין, סוג הבגד וכו’ או מאמן כושר שמעוניין אימונים מצולמים או ספריית VOD  בתשלום.

 ניתן לקחת את הדוגמאות האלו לגוון עצום של אפשרויות ולנסות להתאים בניהן לבין העסק הספציפי ובך לייצר צמיחה כלכלית משמעותית ואינדיבידואלית עבור כל עסק.

[פוסטים נוספים]

דילוג לתוכן